Akce: Knižní veletrh a literární festival Libri
Místo: Výstaviště Flora Olomouc
Kdy: 22.-24. 11. 2007
Zhodnocení: Propagaci přelomového ročníku Libri, jehož úspěch byl rozhodující pro další pokračování tradiční olomoucké literární akce, dostala na starost vůbec poprvé společnost Strategic Consulting, s.r.o. V krátkém termínu před akcí dokázala navázat media relations a zajistit kvalitní propagaci, která měla za výsledek rekordní zájem médií a přilákala více lidí než v minulých letech. Hlavním lákadlem veletrhu byla unikátní maketa Ďáblovy bible a besedy s osobnostmi. O Libri informovaly na základě šesti tiskových zpráv a dvou setkání s médii novinovové tituly, rádia, televize a internetové servery ve více než třech stovkách příspěvcích. Akce přilákala kromě spokojených vystavovatelů i šest tisíc návštěvníků.
<<< zpět